Obserwatorzy

piątek, 13 czerwca 2014

Black&Mint



Na pewno nie raz otwierałyście szafę i nie miałyście pojęcia co na siebie włożyć. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się "mała czarna". Sukienka w tym kolorze jest klasyczna, elegancka, idealna na różne okazje. Wystarczy pobawić się dodatkami i za każdym razem mamy nową, modną, ponad czasową stylizację.

Ja tym razem postawiłam na miętowe dodatki aby nieco rozweselić, ożywić całość. Jedynie obcasy pozostały w kolorze czarnym w celu podkreślenia elegancji całego zestawu

* naszyjnik Granashop
* sukienka Mosquito
* kuferek Primark
* obcasy t-strap Czas na buty












23 komentarze:

  1. bardzo ładna, bo pikowana i czarna - te dwie rzeczy bardzo cenię w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, muszę zadbać żeby i w mojej szafie taka zagościła :D a jaka Ty sexi w okularkach :) Pozdrawiam !
    http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie :) Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyk i klasa. Cudowna jest ta sukienka i pięknie dobrałaś do niej miętowe dodatki.
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie czerni z miętą:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie male czarne, sa niezawodne. Twoja jest bardzo ladna, ale dzisiaj urzekly mnie buty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukieneczka, a jakie ładne oprawki od okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :) wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary! ;D

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna ta sukienka :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz w okularkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę !:D
    jestem pod wrażeniem :)
    będę tu zaglądać często <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz a zestaw cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie moja kOCHANA, zgrabna to ty jestes i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie trafiłaś tym zestawem w mój gust !
    Nie tylko sukienka ale i buty i naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękna sukienka :) uwielbiam takie! masz przepiękne włosy :)

    obserwuję ;)

    zapraszam daliashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń