Obserwatorzy

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Vichy plaid blouse Rosegal

Kratka vichy, to jedna z najmniej skomplikowanych kratek, powstałych z przecinających się pasów dowolnego koloru i bieli. Moja bluzka jest w czarno-białą kratę, ma odkryte ramiona i pochodzi ze sklepu Rosegal
Kratka sama w sobie przyciąga wzrok, dlatego najlepiej jakby królowała w zestawie. Bardzo ładnie wygląda w połączeniu z monochromatycznymi i jednolitymi dodatkami, które uspokoją mocny wzór. Możemy zestawić ją z jeansami tak jak ja to zrobiłam zakładając ją do spódnicy denim. 
Moja stylizacja może nie jest monochromatyczna  i jednolita, raczej powiedziałabym, że dużo się dzieje ale chciałam nawiązać do mojego ulubionego klimatu boho. Stąd brązowe dodatki tj. torebka, sandały oraz nieodłączny element boho czyli frędzle.  Chciałam również podkreślić moją talię, dlatego założyłam modny w tym sezonie szeroki pas, który znajdziecie na Zaful:)

* bluzka z odkrytymi ramionami/blouse off the shoulder TUTAJ/HERE
* pasek gorsetowy/corset belt TUTAJ/HERE
* okulary/sunglassess TUTAJ/HERE
* spódnica denim/denim skirt Stradivarius
* torebka z frędzlami/bag with tassels H&M

Jeśli lubicie sukienki z odkrytymi ramionami (off the shoulder skater dress) to zapraszam Was TUTAJ/HERE












35 komentarzy:

  1. WOW! Fenomenalny zestaw! Cudna bluzeczka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. love this combination of colors, blue and red, just perfect!!!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka, świetnie wygląda z dżinsem. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko w tej stylizacji, ja również mam słabość do krateczki Vichy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest super! Vichy to teraz obok klimatów "floral' hit wśród printów !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo kobiecą figurę a ta stylizacja idealnie to podkreśla :) super ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, podoba mi się ta czerwono biała kratka :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam cie na modnej :) Look jest mega kochana:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit ... very colorful! The shoes are fantastic ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/06/25/israheel/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobra stylizacja!!! jestem pod wrażeniem! :) pasek jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluzka, choć wzór kojarzy mi się trochę z piknikowymi obrusami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie <3 Cudowna bluzeczka, uwielbiam trendy, które są bardzo kobiece, a te bluzki są i to bardzo !!
    Genialnie ją połączyłaś z jeansową spódnicą, efekt zabójczy kochana :) Wspaniała stylizacja, śliczne dodatki <3

    Buziaki :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasek!
    On jest tutaj najlepszy z najlepszych, chociaż buty i bluzka też przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the blouse and that trend! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/06/holiday-mood.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka w kratkę skradła moje serce :) Pięknie!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna bluzka, całość świetnie zestawiona, kojarzysz mi się w tej stylizacji z Brigitte Bardot!:)
    ps. poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz,mega torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka, przygarnęłabym, spódniczka też ładna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz , ta bluze4czka jest cudna :))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczka jest śliczna, nic nie mam w taką krateczkę. A taką spódnicę chciałabym widzieć mojej szafie :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  24. What a cute summer top!

    xo

    http://aikocunanan.com/my-favorite-spf/

    OdpowiedzUsuń
  25. I am such a fan of the plaid and gingham trend. Super cute top!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzka, śliczna kratka (którą właśnie przez prostotę uwielbiam!). Wspaniale wyglądasz. Urzekły mnie również buty - są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Awww, I just love how vichy squared pattern looks with denim. The whole color combination just looks so bright and colorful!
    Thanks for stopping by and commenting :)

    See ya!
    Amanda
    www.somethingfashion.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejna piękna stylizacja, bluzeczka śliczna 13.10$, okularki extra dodatek :):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Me encanta la blusa!!! un besazooooooo

    OdpowiedzUsuń