Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lipca 2017

Floral Romper with Gamiss

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać nowości ze sklepu Gamiss. Mam na sobie przepiękny kombinezon w pastelowych kolorach. Dużą zaletą jest to, że ma ładnie odkryte ramiona, które dodatkowo podkreślone są uroczą falbanką. Kombinezon jest bardzo ładnie uszyty z lekkiego, przewiewnego materiału, a co za tym idzie jest idealny na upalne lato. Dobrałam do niego przepiękną torebkę w kolorze różowym, która również jest dostępna na stronie Gamiss. Zestaw uzupełniłam transparentnymi okularami oraz cielistymi sandałami. 

* kombinezon/floral romper TUTAJ/HERE
* torebka/bag TUTAJ/HERE
* transparentne okulary/transparent sunglasses TUTAJ/HERE
* sandały/sandals Deezee.pl

43 komentarze:

  1. Kombinezon jest przepiękny:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nice romper!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JEstem oczarowany tym outfitem! Torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji, torebeczka jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, klik - 16,36$, 12,50$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kombinezon, dodałam go sobie do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, jaki piękny ten kombinezon! Wyglądasz w nim bosko <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon i super torebka <3
    fantastycznie wyglądasz kochana :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz tak fajne, dziewczeco! Sliczny kombinezon :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Podoba mi się Twoja torebka, jest urocza. <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bomba! :) Wyglądasz cudnie w tej stylizacji. Wszystko perfekcyjne i idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny kombinezon, doskonale w nim wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pero que bonito te queda el mono! Y me encanta el toque del bolso, ¡estas realmente ideal!
    Besos desde JustForRealGirls

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale. jak zawsze z wyczuciem i smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy kombinezon i cudowna torebka. Całość prezentuje się dziewczeco i romantycznie. Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci w tych warkoczykach. Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, romantycznie i baaardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny, letni look ;) Torebeczka jest przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ten kombinezon! I bardzo podoba mi się sceneria zdjęć!:) No i te okulary to po prostu jakaś bomba:D Zakochałam się!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo długo myślałam o tym kombinezonie ale chyba to nie moje kolory, za to ty wyglądasz ślicznie kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Me encantan las fotos!! Es un mono precioso!
    Un beso guapa! Silvia

    http://www.elblogdesilvia.com/2017/07/streetstyle-green-midi-dress-metisu-summer-look-blogger-influencer.html

    OdpowiedzUsuń
  23. you look fantastic dear :o I'm totally in love with all combo, speciallu with your bag :D

    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back :D

    NEW CITY BREAKS POST | THE MOST DELICIOUS SNACK AT AMARELO TORRADA :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy ten kombinezon i bardzo dziewczęcy :) nie widziałam chyba jeszcze tak uroczej torebki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kombinezon i torebka - cudo!
    Przesłodko wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie kobiece kombinezony....i te rękawy dodają mu takiej kokieterii. Bajecznie wyglądasz.Rewelacyjne sandałki i dziewczęca fryzurka😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne kolory ma ten kombinezon ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kombinezon, idealny na wakacje :)
    Czy mogłabyś też kliknąć u mnie w najnowszym poście?

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny jest ten kombinezon :) taki cudownie dziewczęcy i zwiewny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Este tipo de monos me encantan, son super útiles para cualquier plan. Y el estampado precioso!!!

    feliz miércoles guapa
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. najpierw moja uwagę przykuł piękny i kobiecy kombinezon, a później wręcz zakochałam się w torebce! no prześliczna! ;o

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the pattern on the romper!
    Thanks for the comment on my blog,

    Best,
    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale wyglądasz, a kombinezon rewelacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutnie zachwycająca stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Do you need to go to a prom? And you want to buy a beautiful prom dress but only to find all of these in the shops are too expensive. So come to have a look on . You will not be disappointed.
    jadegownshop mother of the bride dress shops in cardiff reviews
    jadegownshop adini style dresses reviews
    jadegownshop dress sites ireland reviews

    OdpowiedzUsuń