Obserwatorzy

niedziela, 22 października 2017

autumn in style boho

Już dawno nie było na moim blogu zestawu w stylu boho, a tak bardzo lubię ten klimat. Postanowiłam to nadrobić i w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać stylizację, która wpisuje się w ten trend i  idealnie pasuje na jesień. Mam na sobie nowości od Rosegal, a mianowicie sukienkę maxi w kolorowe kwiaty,  a w talii szeroki, gorsetowy pas. Założyłam również futrzaną kamizelkę, brązowe botki oraz słomianą torebkę. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka propozycja:)

* sukienka maxi/maxi dress TUTAJ/HERE
* gorsetowy pasek/corset belt TUTAJ/HERE
* torebka/bag Zara
* botki/boots Deezee.pl












26 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie :) śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely dress and belt!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/22/see-you-soon/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i świeża stylizacja, ja również miałam chetkę na tą sukienkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie !
    bardzo podoba mi się sukienka i ten pasek w talii <3
    super kochana :)


    20,99$, 7,56$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) Widać po mimice, że dobrze się w nim czujesz :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowo! Świetna kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, kamizelka i modelka :) Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekła mnie ta sukienka, jest prześliczna $20.99, super stylizację zrobiłaś :)poklikane w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam styl boho i jak najbrzydziej Twoja stylizacja mnie przekonuje- suknia cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to, że potrafiłaś połączyć tak kobiecą sukienkę z ciężkimi elementami boho jak duży skórzany pasek i futro. Wyszło bardzo niebanalnie i jesiennie, super! Pozdrawiam, Jo :)
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W połączeniu vs Twoją urodą, taki zestaw wygląda świetnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. love this wonderful boho style outfit! well done dear!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj i nadrobiłaś i to w jakim pięknym wydaniu, uwielbiam (: Cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny zestaw, sukienka jest piękna, a styl boho bardzo Ci pasuje:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw, też lubię klimaty boho. Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie do końca przemawia do mnie taki zestaw, bardziej przypomina to przebranie (np Pokahontaz) niż ubranie w stylu boho. :D ale to kwestia gustu. Sukienka sama w sobie jest piękna, zestawiłabym ją jednak zupełnie inaczej. Ty też jesteś piękną kobietą, właściwie jesteś podobna do Pokahontaz <3 pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw :)


    http://endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zakochana w klimacie tego zestawu!!!
    Zrezygnowałabym z torebki, ale to tylko moje zdanie.
    Dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń