Obserwatorzy

czwartek, 23 listopada 2017

Parisian girl

W dzisiejszej stylizacji połączyłam ze sobą dwa wzory, a mianowicie angielską kratę i paski. Zestaw utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, a takim kontrastującym elementem jest tutaj oczywiście czerwony beret. Mam na sobie kożuch od Sammydress, pasiasty sweter oraz szarą spódnicę mini. Obie te rzeczy pochodzą ze sklepu Gamiss.  Do tego zestawu założyłam również czarne, kryjące rajstopy, botki na wysokim obcasie oraz moją ulubioną torebkę. Patrząc na tą stylizację mam wrażenie, że idealnie nawiązuję do stylu francuskiego. A Wy co o tym sądzicie??

* sweter/sweater TUTAJ/HERE
* spódnica/skirt TUTAJ/HERE
* kożuch/sheepskin coat TUTAJ/HERE
* beret H&M
* torebka/bag Zaful 













29 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) w kożuszku jestem zakochana:) super beret:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Świetna spódniczka i kurtka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, ślicznie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ta spódniczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, jak zawsze Kochana :) ta spódniczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Look so chic babe! Love the outfit. Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/11/black-friday-shopping-time.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, great post dear! I like your blog so much! The skirt is perfect.

    Would you like to follow eachother? :)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. A very nice and trendy outfit! Cute booties as well ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/24/black-friday/

    OdpowiedzUsuń
  9. Un look de 10 y esa faldita está en mi whislit, jajja, un besazo bonitaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zgadzam, jest po francusku, bo jest i uroczo i elegancko i kobieco. I jest beret :)) w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! Pięknie wyglądasz <3 Cudowny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się zastosowanie wyraźnego elementu w zdystansowanych kolorystycznie stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A kto to zgubił uśmiech? :(
    Przepiękna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, gdzie ten uśmiech? ;) a spódniczka rzeczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna spódnica....no i beret! Taki wyrazisty i z pazurem:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the bright red color on the beret and the wrap skirt! I always find wrap skirts super comfortable and easy to style :)
    Nice outfit, and thanks for stopping by my blog!

    Best,
    Amanda
    www.somethingfashion.es

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Cię własnie w takich wydaniach! wyglądasz genialnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zerkałam na tę spódniczkę, bo wpadła mi w oko. Dobry wybór. Berety to moje ulubione nakrycie głowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz! berety idelanie do Ciebie pasują - po prostu uroczo!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zestaw jest po prostu fantastyczny, bardzo mi się podoba kożuszek, pięknie wyglądasz!:*
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny jest ten beret! Pięknie Ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam!

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń