Obserwatorzy

poniedziałek, 22 stycznia 2018

red dress and leopard fur

Dzisiaj mam dla Was zestaw w kobiecym i eleganckim wydaniu, a to wszystko za sprawą czerwonej sukienki od Dresslily, którą podrasowałam drapieżną panterką, a dokładnie futerkiem od Zaful. Pozostałe elementy stylizacji to czarny kapelusz od H&M, kozaki za kolano od Deezee.pl, srebrne kolczyki od Dresslily i mała zgrabna torebka typu puzderko.

* czerwona sukienka/red dress TUTAJ/HERE
* kolczylki/earrings TUTAJ/HERE
* panterkowe futro/leopard fur Zaful
* kapelusz/hat H&M
* kozaki za kolano/boots Deezee.pl





Na stronie Dresslily zamówiłam sobie jeszcze ten uroczy kombinezon, który sprawdza się idealnie w zimowe wieczory:) 

* piżama/pajama TUTAJ/HERE

 








32 komentarze:

  1. Ostatnio bardzo lubię panterkowy print :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę masz piękna, a futerko Ci ukradne :D super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!!! Wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i z pazurem, pięknie Ci w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 🔝💥🔝💥🔝 awesome my beautiful ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. Futerko jest genialne, kiedyś na takie chorowałam,ale nie kupiłam i nadal mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kombinezon jest taki uroczy!
    Super wygladasz!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, piękna czerwień i to futro, króliczek jest mega, musisz uroczo wyglądać w tym kombinezonie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona sukienka idealnie zgrała się z panterkowym futerkiem i kozaczki super dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice little red dress and great OTK boots ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/19/king-of-the-heels/

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterka z czerwienią to rewelacyjne połączenie, zawsze mi sie podoba! :) świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz!!!
    Kombinezon - świetny! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kozaki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the look, this coat is so beautiful xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, ma piękny kolor czerwieni :)Mamy z córcią takie pajamaski, są mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko bardzo fajne tylko buty bym tu wymieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile razy nie próbowałam zamówić tego futerka zawsze było wyprzedane:( Świetnie wyglądasz kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. cały zestaw super :) a najbardziej podoba mi się to futerko, jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola guapa, me encanta el abrigo y el vestido, empastan a la perfección, un besazo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te buty :) Od razu przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest cudowna z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę kochana Ty to czasami jak dodasz jakąś stylówę, to aż mnie zazdrość za serducho chwyta ;) hihihi
    wyglądasz fenomenalnie !! <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka. Odwazne połączenie czerwieni z partnerką.

    OdpowiedzUsuń
  25. You look great :)
    Kisses
    Sara Meireles
    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń