Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lutego 2018

culottes denim

Witam:)

Po tygodniowej przerwie przychodzę do Was z kolejnym zestawem w stylu retro. Nie wiem czy wiecie ale w nadchodzącym sezonie bardzo modne będą spodnie typu dzwony, szwedy i kuloty. Podążając za nowymi trendami, postanowiłam zaopatrzyć się w spodnie z rozszerzanymi nogawkami. Ostatecznie wybór padł na kuloty denim, które zamówiłam na stronie Zaful. Założyłam do nich bluzkę z półgolfem, która dodatkowo ma przepiękny haft na rękawach, niestety na zdjęciu tego nie widać. Chciałam, żeby zestaw był utrzymany w klimacie retro, dlatego założyłam również kurtkę denim obszytą białym misiem, czapkę bretonkę, karmelową torebką i botki od Deezee.pl.

* kuloty denim/denim culottes TUTAJ/HERE
* bluzka z haftem/embroidered blouse TUTAJ/HERE
* torebka/bag Dresslily
* kurtka denim/denima jacket Twinkledeals
* czapka bretonka/beret hat Rosegal
* botki/boots Deezee.pl 













 

21 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz:) spodnie są boskie:) i ta torebka achhhh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że rozszerzane nogawki powracają ! Wyglądasz bardzo stylowo w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, oryginalnie. Super kolory i mega kaszkiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz fenomenalnie!

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. To kontynuacja trendów bo dzwony już od jakiegoś czasu są modne z czego bardzo się cieszę. Świetny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA STYLÓWKA , SPODNIE MI SIĘ BARDZO PODOBAJĄ , ALE NA TOBIE, NA MNIE PEWNIE BY TAK DOBRZE NIE LEZAŁY
    POZDRAWIAM,
    MALWA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh very great style
    I love it the jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i kurtka rządzą w tym zestawie! bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Very stylish ♡ I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice jeans ... and great to have mixed them with those red boots ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/26/get-low/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! you look so divine !!I love such denim look. And i love snow too:)
    Have a nice day.
    My new post
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie i mega stylowe połączenie:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja, świetne połączenie idealnie wszystko do siebie pasuje :)super :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw wykombinowałaś :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń