Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2018

My wedding day!

Dzień 12.05.2018 był jednym z najważniejszych dni w moim życiu, a mianowicie zostałam najszczęśliwszą kobietą na świecie, czyli żoną. Spełniło się moje marzenie bo spotkałam dobrego, wrażliwego człowieka, z którym chcę spędzić resztę życia. W tym poście przygotowałam dla Was krótką fotorelację z tego wyjątkowego Naszego dnia, a także wrzucam kilka zdjęć z sesji plenerowej. 

Korzystając z okazji chciałam serdecznie podziękować dziewczyną z salonu Erica, które pomogły mi wybrać moją wymarzoną suknię. Nie boję się powiedzieć, że salon Erica jest najlepszy w mojej miejscowości bo taka jest prawda. Obsługa jest na wysokim poziomie, dziewczyny podchodzą indywidualnie do każdej klientki i przede wszystkim służą pomocą oraz dobrą radą. 

Odkąd pamiętam zawsze mówiłam, że na swoim ślubie będę mieć suknie tzw. rybkę. Przymierzałam różne fasony ale w tej "mojej" czułam się najlepiej. Jak możecie zauważyć nie jest to klasyczna syrenka, wyróżnia się tym, że ma na środku długi rozporek i to właśnie to mnie w niej zachwyciło. Muszę się przyznać, że szkoda będzie mi ją sprzedać....

* suknie ślubna/wedding dress Salon Erica Krosno
* welon/wedding veil Salon Erica Krosno
* szpilki ślubne/wedding heels Deezee.pl 




























61 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i piękna para, aż ciężko uwierzyć że minęły już prawie 2 miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz!!! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądacie a garnitur młodego mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, śliczne zdjęcia :)faktycznie sukienka jest rewelacyjna :) ślicznie wyglądałaś na tych ostatnich zdjęciach w spiętych włoskach :) wszystkiego naj, dużo lat w szczęściu i miłości :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Wam życzę!!! Cudowna panna młoda z Ciebie, sukienka jest boska, tył przykuł moją uwagę :-) Welon jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia 😙
    Pięknie razem wyglądacie 😍
    Sukienka jest śliczna-zresztą tak jak Ty 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Cudownie wyglądałaś, makijaż przepiękny, sukienka również. Piękna z Was para!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej akurat w moje 20 urodziny. Gratuluję! Piękna para :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh congratulations darling! Amazing photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie <3 strasznie podoba mi się wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So pretty, great Post, congrats
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wyglądałaś prześlicznie, bajeczna sukienka, szczególnie plecy. Moje serdeczne gratulacje Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna suknia! Zdjęcia rewelacyjne!
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje!!:** pięknie wyglądałaś<3 wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Look cudowny, razem świetnie się prezentujecie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje kochana! Przepiękna z Was para <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, dear this post is amazing!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hearty Congratulations Dear! All the pictures are stunning:)
    NYAndCompany Coupons

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądacie :) Muszę pogratulować odwagi za kraciasty garnitur męża, bo nie każdy by się odważył na taki krok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale miałaś piękną sukienkę.. cudne zdjęcia. Życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia, dużooo miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, wyglądałaś zjawiskowo!!!!!!! Suknia jest przepiękna i bardzo do Ciebie pasuje. Uwielbiam też klimaty wianków na ślub lub późniejszą sesje ������ Gratulacje i wszystkiego dobrego na tej nowej drodze życia ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się tego typu suknie! Wyglądałaś przeeepięknie - jak taka leśna księżniczka <3 Wszystkiego dobrego kochani i mnóstwo miłości <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądaliście przepięknie! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne wyglądaliście. Dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wygladałaś ! Extra <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fiu fiuuuuuuu, pero qué guapísima e ideal ibas, mis mas sincera enhorabuena, a disfrutarlo al máximo, muackkk

    OdpowiedzUsuń
  27. Omg the dress, the shoes - I'm in love with this wedding look.

    BLOG | INSTAGRAM | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie wygladaliscie !! <3 Gratulacje dla Was i szczescia...duzo szczescia ;)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyglądałaś <3! cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Natalia, piękni oboje, to cudownie, że odnalazłaś miłość. Miłość jest najważniejsza w życiu, gratuluję i życzę Wam wspaniałych dni i nocy. A co do sukni, jest przepiękna, subtelna i bardzo ciekawa, wianek idealnie do niej pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. congratulations!! love your dress. you both look amazing

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje! pięknie wygladałaś w dniu ślubu :) wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Very pretty
    Great post
    Kisses
    https://midnighttrendy.blogspot.com/2018/07/oporto-here-we-go-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądaliście idealna para:* Makeup i sukienka boskie tak jak i twoje włosy no wszystko mega:* Najlepszego kochani:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. Congratulations my dear!!! You are amazing!!! W gli sposi!!!!
    Have a nice day and don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    #Kidswear: Alessandro and Levi's

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje kochana! Cudownie wyglądałaś w swojej sukni *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post ! http://maagdel.blogspot.com/2018/07/ootd-44-co-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno mnie tu nie było,
    Gratulację i życzę wtrwałości! ♥

    Zdjęcia - MAGIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna sesja gołąbeczki- aż nie można oczu oderwać <3
    suknia piękna i makijaż ajććććć bo domyślam się, że sama kochana wyczarowałaś sobie takie cudo ? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. gratulacje ! pięknie wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe zdjęcia, prześliczna suknia i makijaż. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Congrats my dear :)
    And you both look AMAZING! Love your weddings dress, it's absolutely stunning.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrowienia dla wspaniałej Pary Młodej oraz gości weselnych. Bardzo nam miło, że mogliśmy być częścią Waszej ślubnej układanki.

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękne zdjęcia, wyglądałaś zjawiskowo począwszy na makijażu a kończący na sukni ślubnej i butach♥

    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia, ślicznie wyglądałaś, szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne wspomnienia <3 piękna sukienka! Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje :) Wyglądałaś przepięknie w tym wyjątkowym dniu :) Sukienka prześliczna i do tego bardzo fajny pomysł z tym kominem, jest bardzo stylowy :)
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna suknia, dzień ślubu przede mną, zostało jeszcze 3 tygodnie :)
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muy guapa... estupendas fotos... un saludo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratki,cudnie ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  50. You are looking so pretty dear. I love your dress and makeup.
    Love!
    Have a very very happy Monday <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądaliście bardzo oryginalnie, piękne zdjęcia, suknia, makijaż, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !

    OdpowiedzUsuń
  53. You look divine!! such a gorgeous bride. Have a lovely married life ahead.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem jak mi ten post umknął - Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia Natalio. Przyznam, że sukienkę wybrałaś przepiękną - kobieca, romantyczna, delikatna, nieprzeładowana !!!

    OdpowiedzUsuń