Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2018

LampasoweLove

Jak już Wam wspominałam w poprzednich wpisach w tym sezonie bardzo polubiłam się z  lampasami. Dowodem na to jest kolejna stylizacja, ale tym razem w takim miejskim, casualowym wydaniu. Mam na sobie zwykły, bawełniany top, który połączyłam z białymi spodniami typu cygaretki, które dodatkowo po bokach mają granatowe lampasy. Stylizację uzupełniłam białymi espadrylami, a torebkę zastąpiłam czarną nerką z frędzlami.

* spodnie z lampasami/pants Reserved
* espadryle/espadrilles Reserved
* top Sinsay
* nerka/bag Sinsay
* opaska/hair band H&M












20 komentarzy:

  1. Ślicznie tutaj wyglądasz:) wszystko mi się podoba od opaski po buty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice and cool sporty outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/08/05/milestones/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i butki - idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie i torebka z frędzlami, które uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super 😊 Nerka jest boska.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wszystko połączyłaś. Wyglądasz pięknie i bardzo dziewczęco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Spodobały mi się spodnie *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit, I like the shoes and the color combination, you look great :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Qué guapa, las alpargatas son preciosas y ese conjuntazo también. Muack

    OdpowiedzUsuń

  11. Outfit is very dynamic, I like your bag, it looks very fashionable

    https://weekendsale.club/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fany, wygodny look. Muszę sobie sprawić taką nerkę, to bardzo praktyczna rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka świetna ta nerka!❤❤❤ bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Outfit is very dynamic, I like your bag, it looks very fashionable

    www.lerzankaradan.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie, bardzo Ci ładnie w czerwieni :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń