Obserwatorzy

piątek, 9 lutego 2018

Faux Fur Hoodie

Dzisiaj chcę Wam pokazać codzienną stylizacje w takiej bardzo zimowej scenerii. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie połączyła ze sobą ciekawych kolorów, tym razem wybór padł na róż, khaki, brąz oraz na odcienie szarości. Mam na sobie bluzę z kapturem od Zaful, mój ulubiony kożuszek od Sammydress, krótką spódnicę od Yesfashion, plecak oraz kozaki za kolano. 

* bluza z kapturem/faux fur hoodie TUTAJ/HERE
* plecak/backpack Zaful
* kożuszek/sheepskin coat Sammydress
* spódnica/skirt Yesfashion
* kozaki/boots Deezee.pl













14 komentarzy:

  1. Pięknie wygladasz:) super bluza i kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz, a kożuszek i bluza super!:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kożuszek jest cudowny! Mam podobny :)
    Całość wygląda super :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie kolorystyczne faktycznie niestandardowe :) ładnie prezentujesz się w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna spódniczka, kożuszek cudny, bardzo ładnie Ci w tym zestawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopatrzyłam się pięknego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja,bardzo podoba mi się spódniczka i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polaczenie kolorystyczne do mnie nie przemawia, ale bardzo podoba mi sie kazda rzecz z osobna :) kozuszek jest rewelacyjny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile śniegu!
    Cudowna pluszowa bluza i kożuszek :)
    Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń