Obserwatorzy

poniedziałek, 12 marca 2018

a great return of the trend

Dzwony to jeden z najbardziej charakterystycznych krojów spodni. Raz uwielbiany, innym razem odstawiany w kąt, teraz ponownie wraca do łask. Moje pierwsze dzwony ubrałam jako nastolatka. Po kilku latach nałogowego noszenia zostały niestety drastycznie zastąpione rurkami. W nadchodzących sezonach znowu będą modne i ogromnie cieszę się z tego powodu, ponieważ bardzo lubiłam ten fason, przede wszystkim za to, że potrafiły ładnie wyszczuplić sylwetkę. 

W mojej dzisiejszej stylizacji połączyłam dzwony z elegancką bluzką i płaszczem w militarnym stylu. Założyłam również czapkę bretonkę i botki na wysokim obcasie. Całość przełamałam różową torebką od Dresslily.

* spodnie/jeans Massimo Dutti
* czapka/hat Rosegal
* bluzka/blouse Zaful
* płaszcz/military coat Sammydress
* torebka/bag Dresslily
* botki/boots Deezee.pl  















28 komentarzy:

  1. Super wyglądasz:) piękna bluzka i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this military look. So cute

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dzwony a Twoje prezentują się po prostu wspaniale! Perfekcyjna stylizacja, wyglądasz cudownie w takim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam dzwony, świetny masz też płaszcz. Genialnie pasują do Ciebie takie nakrycia głowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwony chyba nie dla mnie :) śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny żakiet. Całość prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie przepadam za dzwonami, nawet tak lekko rozszerzanymi, ale płaszcz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful jacket and top in this chic outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/11/relaxing-week-end-in-spa/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, wyglądasz bardzo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie wojskowe płaszczyki! Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszytsko podoba mi się w tej stylizacji! Super!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię dzwony i lubię takie wojskowe lub marynarskie klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw kochana!!!! Właśnie jestem na etapie szukania fajnych dzwonów tylko ciągle odwlekam bo myślę, że może jeszcze trochę schudnę... ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. I really love your coat! amazing look

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna bluzka! :) a marynarka cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalnie! To nie mój styl, ale widać fajne zgranie w stylizacji. Podoba mi się!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tengo ese abriguito y es una cucada!!!!! Super bonito!!! No me canso de él!!!

    Estás muy guapa!!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  19. El abrigo es una pasada. Precioso.
    Besos
    https://midnighttrendy.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak kiedyś ciężko było mi się przerzucić na rurki, a teraz nie wiem czy potrafilabym porzucić te wtedy znienawidzone rurki, dla kiedyś ukochanych dzownów, aczkolwiek muszę przyznać, że na kimś podobają mi się bardzo :)
    Świetnie wyglądasz kochana :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. KOchana pasuje ci taki styl świetnie wyglądasz:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz, przepiękna stylizacja! Bardzo pasuje do Ciebie taki styl. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne TO.! i te dzwony :D super w nich wyglądasz . płaszcz i czapka cudo. BARDZO mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń