Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2018

Majówka w klimacie boho

PL: W dzisiejszym zestawie mam na sobie bluzkę w paski od Tosave, moje ulubione dzwoni od Massimo Dutti oraz torebkę z frędzlami od H&M. Elementem dodatkowym jest szeroki, skórzany pasek i brązowe, wysokie szpilki na platformie.

EN: In today's kit, I'm wearing a women off shoulder striped shirt from Tosave, my favorite Massimo Dutti pants and a H & M fringed purse. An additional element is a wide leather belt and brown, high heels on the platform.

* koszula w paski/women off shoulder striped shirt TUTAJ/HERE
* spodnie/pants Massimo Dutti
* torebka/bag H&M






 W paczce od Tosave miałam również pędzel, który jest idealny do nakładania rozświetlacza:)

pędzel/brush,makeup fan brush,fan shape brush,blush brush TUTA/HERE



 




17 komentarzy:

  1. Piękna koszula, wszystko świetnie do siebie pasuje 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  2. obok stylu rockowego uwielbiam boho- czuje sie w tym klimacie- świetnie zestawiłaś każdy element tej styliazcji- mega cuuuuudna torebka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie w tym wydaniu, Tosave zachwyca niskimi cenami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest rewelacyjna, wspaniala calosc <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie widziałam na Insta że sie szkolisz czekam na twoje piękne makijaże rób to dalej bo jesteś w tym świetna:)Patrz ile to lat minęło jak się spotkałyśmy na pingerze heheh


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana;) tak cały czas staram się jeździć na warsztaty i być coraz lepsza w tym co robię:)

      Usuń
  6. Jak tylko zobaczyłam tę stylizację to pomyślałam sobie, że to świetny boho look! :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana! no przepięknie wyglądasz! jestem pod wrażeniem <333

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw! :) bardzo podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak kiedyś krój tych spodni lubiłam, nosiłam codziennie :) Fajny look, ja bardzo lubię taki styl w klimatach boho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :D W końcu ktoś stworzył stylizację w której nie ma rurek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta bluzka- uwielbiam te wszystkie hiszpańskie dekolty <3
    u mnie w sumie coś podobnego :P hehe

    A dzwony, im częściej widzę, tym bardziej sama mam ochotę sobie takie sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Estupendas entradas tienes en tu blog!!Buenas noches!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wyglądasz cudownie <3 świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the blue denim look! :)

    And those brown heels.. so sexy! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń