Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Delikatny makijaż na specjalne okazje

Hej dziewczyny:)

Nie będę się rozpisywać bo nie ma o czym, a po drugie nie mam nastroju, wszystko mnie ostatnio denerwuję. Plany idą nie po mojej myśli.


Przeraża mnie postępowanie niektórych osób, jacy potrafią oni być bezmyślni, i na dodatek jeszcze oszukują. Mój chłopak założył firmę budowlaną, ostatnio skończyli budowę, za którą dostał połowę pieniędzy, resztę kasy miał dostać jak coś tam jeszcze zrobią.

Do tego czasu właściciel im nie zapłacić, w ogóle nie odbiera telefonów, a jak odbierze to umawia się z moim G, że pieniądze będą w czwartek ale  nie dotrzymuje obietnicy i w ogóle się nie pojawia w tym umówionym dniu.

Najchętniej pojechałabym do tego kolesia i nakopała mu do d**y wrrrrr!


Miałam się nie rozpisywać ale wyszło inaczej hehe. Wracając do tematu mam dla was kolejny delikatny makijaż, który możecie sobie wykonać na różne okazję np. wesele, wystarczy, że dokleicie sztuczne rzęsy:)



 Miłego dnia;):*

21 komentarzy:

  1. śliczny makijaż.....jak wszystkie Twoje :)))No widzisz tak w życiu jest jedni są pracowici, uczciwi i ciężko tyrają na swoją markę i to co mają, a drudzy co ............nic tylko korzystają z naiwności tych pierwszych .....skąd ja to znam :))))życzę powodzenia i aby wszystkie sprawy znalazły szczęśliwe zakończenie Dla WAS!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny makijaż ! <3
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko cieniami masz pomalowane powieki?? Bardzo ładny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety z tym płaceniem za wykonaną usługę jest tak zawsze..
    Oboje z mężem mamy działalność gosp. i klientów którzy nie zapłacili za wykonaną robotę już we wrześniu 2011 ;]

    Cudowny makijaż - masz talent i rękę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż, no ale nie dziwne, mając takie cudowne oczy:)

    a co do takich ludzi, o których piszesz to niestety codzienność. Przyjaciel mojej mamy ma również firmę budowlaną i takie problemy są niestety bardzo częste.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jak zawsze ;*
    Kochana tacy ludzie byli, są i będą - złodzieje i oszuści :(
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękoności! śliczny makijaż! co ja bym dała za taką cerę... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana ja mam cerę trądzikową:) troszkę mi się polepszyło ale nie zawsze jest tak idealnie:)

      Usuń
  8. przeuroczo i rowniez jestem zdania ze cere masz super !!!


    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! DO WYGRANIA GORSET STRADIVARIUS !!!!!!!!!!!


    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie masz oczka pomalowane:) Ja niestety jakoś nie umiem, nigdy mi nie wychodzi... Naszyjnik bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie mejkapy, wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie to wygląda, uwielbiam takie kreski na powiekach ;)

    ps. świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ile bym dała, żeby mieć choć odrobinę dłuższe rzęsy. do moich nie mogę przyklejać, bo się strasznie osłabiają, a gdy zdejmuję sztuczne, schodzą również moje :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny,delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny makijaż, lubię taki kolor:)) a co do sytuacji, którą opisałaś... czy twój chłopak podpisał z tym facetem jakąś umowę? bo jeżeli tak, to może go postraszyć sądem, albo rosnącymi odsetkami jeżeli natychmiastowo nie ureguluje długu:)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak podpisał z nim umowę ale wiadomo, że nikt nie chcę się włóczyć po sądach:/

      Usuń