Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Postawiłam na elegancję...

Hej dziewczyny:)

Na początku chciałabym podziękować za wasze komentarze, te pozytywne jak i negatywne. Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób dodaje mnie do obserwowanych. Dziękuję, że tutaj zaglądacie i doceniacie to co uwielbiam robić, dlatego mam motywację do tworzenia kolejnych stylizacji jak i makijaży.

A teraz czas na stylizację, w której czuję się kobieco, elegancko i seksownie:)

* bluzka z baskinką PPHU PRESKA
* spódnica z baskinką
* kolczyki Asos
* komplet bransoletek Biedronka
* czarna torebka
* czarne czółenka









 Miłego dnia:):*

24 komentarze:

  1. dałabym inne kolczyki, ale i tak jets super.
    i rewelacyjna bluzka! zakochalam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowo wyglądasz, a zdjęcia przepiękne .....masz dobrego fotografa, zdjęcie na którym jest tęcza.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  3. Świetny set! :) wyglądasz ślicznie! Bluzeczka jest cudna!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie,a zwlaszcza bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw :)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam zestaw na modnej polce, oczywiście mi się spodobał :) tylko taka mała rada - nie rób zdjęć na miękkiej powierzchni (trawa), gdy wbijają się szpilki i ich nie widać, takie zdjęcia po prostu nie oddają całości i nie wyglądają dobrze ;) a może tylko marudzę...

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw i piękna jest z Ciebie dziewczyna!
    z chęcią obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko!I bardzo ładnie:)
    Pasują Ci okulary i koczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jest ta bluzka! :))

    xoxo
    A

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani francja - elegancja : ))) Bomba !

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko i z klasą. ładnie Ci w takim uczesaniu (koczek).

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna bluzka;> gdzie kupiona?
    moglabys mi powiedziec jak zrobic, aby pod kazdym postem wyskakiwala mi modna polka jak i stylizacje tak jak tobie;>?
    obserwujemy;*?

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja ! ;]

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wyglądasz, a jaka zgrabna jesteś :) figurka godna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś przepiekna!!;* a baskinka jest stworzona dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za miły komentarzyk ;)
    Prześlicznie wyglądasz - ta miętowa bluzeczka jest cudna ! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz. do twarzy Ci w kolorze mięty;)
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna bluzka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Okulary! <3
    Cudownie wyglądasz, zresztą jak zawsze! :-):-*

    OdpowiedzUsuń
  20. swietna miętowa baskinka :) niesamowicie mi sie podobasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń