Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Relacja z Węgier

Hej Dziewczyny:)

W sobotę o 3 nad ranem wyruszyliśmy na Węgry, do największych basenów w Europie, czyli  Hajdúszoboszló.

Ja osobiście zafascynowałam się tym miejscem. Było super, wesoło, pogoda nam dopisała. Niestety jeden minus to czas, który bardzo szybko zleciał i nie daliśmy radę odwiedzić wszystkich basenów.

W przyszłym roku planujemy pojechać tam na parę dni i na pewno własnym samochodem, bo teraz pojechaliśmy autobusem z wycieczką.


A teraz czas na fotorelację:) tylko proszę nie przestraszcie się mojego sadełka:D:D przyznaje się, że ostatnio nie ćwiczyłam:D



 Miłego dnia:):*

14 komentarzy:

  1. miejsce wygląda pięknie.
    i wcale nie masz sadełka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - jakiego sadełka?? - figura pierwsza klasa.
    a po drugie - zazdroszczę wyjazdu, ja już dziś kończę urlop..
    Świetne zdjęcia i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheheh sadełka ....a gdzie niby je masz Kochana ???Ja tam nie widzę ...za to widzę wspaniałą dziewczynę o pięknej figurze, a jaka Jesteś opalona :))) super wyjazd ...świetne miejsca ...pozazdrościc :)))*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny strój! I zazdroszczę wycieczki :D

    Pozdrawiam Kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjęcia, zapraszam na moj nowy blog: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne dzieki za mily komentarz <3 super wyglądasz i widać ze wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tam nigdy nie byłam , ale kiedyś się tam wybiorę. Zdjęcia cudowne, oddają urok tego miejsca, a ty jesteś śliczna, piękna figura ;))
    Pozdrawiam i zapraszam//

    OdpowiedzUsuń
  8. a w którym miejscu masz te sadełko, bo nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No z tym sadełkiem to przesadziłaś:P
    Super wyglądasz Kochana:)Fotki extra,zazdroszczę takiego wyjazdu mmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty masz to sadełko..... Nigdzie go nie ma......
    Super fotki, super blog :)
    Zapraszam do siebie. Ja dopiero startuję ale może i pewnego dnia dojdę na taki poziom jak Ty :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za komentarzyk ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)
    P.S. widzę, że wakacje się udały - to super ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia:) zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. popływałybyśmy też troszkę..i sadełka chyba nie widziałaś;)
    ps dziękujemy za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń