Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Zakupy u Ladymake up

Cześć Dziewczyny:)

Dzisiaj otrzymałam paczuszkę ze sklepu Ladymakeup, w której znajdowała się moja pierwsza paletka ze Sleek'a Oh So Special oraz pędzelek Hakuro H78. Oczywiście nie obeszło się bez miłej niespodzianki, a mianowicie w paczce był jeszcze podkład z Essence Soft touch mousse, który dostałam w prezencie od Moniki:)




Zapraszam wszystkich zainteresowanych do programu partnerskiego u Ladymakeup.pl. Wszelkie informacje znajdziecie tutaj KLIK!

Zapraszam was również na zakupy w sklepie Ladymakeup.pl  , bo naprawdę warto!

A ja pragnę podziękować Monice Busz za tą miłą niespodziankę i na pewno wypróbuje ten podkład z essence!:)


16 komentarzy:

  1. O, ciekawa jestem Twoich opinii o tych cieniach ...?

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna paleta! sama se chyba skusze tylko na bardziej zywe kolory !
    siwetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne cienie, chyba sprawię sobie jakąś podobną paletę :)

    P.S. zostałaś wyróżniona na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO to teraz obie testujemy OH So Special :):) kocham pędzle Hakuro ! i uwielbiam sklep Ladymakeup :) chyba się od niego uzalezniłam :) super zakupy i fajnie , że dostałaś prezencik :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupyy<;):)


    zapraszam do mnie na KONKURS:) jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne cienie :)
    +genialny blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Z radością informuję że nominowałam Twój blog do,,VERSATILE BLOGGER''! Post o tym u mnie na blogu. :)ZAPRASZAM DO ZABAWY I GRATULUJĘ :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, na pewno będziesz ślicznie w nich wyglądać, pozdrawiam i zapraszam do mnie (www.modnyswiatfrankie.pl), jest tam post, w którym piszę o sklepie z odzieżą, który jest przyjazny blogerkom:) do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka cieni jest swietna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w swojej kolekcji 5 paletek Sleeka i każda jest fantastyczna, ale Oh So Special akurat nie posiadam. Ale w przyszłości...kto wie ;) Super zakupy - życze Ci miłego testowania, no i oczywiście czekam na jakiś makijaż wykonany tą paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne cienie <3

    Zapraszam do mnie :)

    + Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że nominowałam Twój blog do VERSATILE BLOGGER !!! :)
    Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamiescić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy:)
    Szczegóły u mnie w poprzednim poście :) pozdrawiam serdeczniei gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń