Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2016

Bomber jacket

Kurtka typu bomber to nic innego jak młodzieżowa bejsbolówka czy żołnierska pilotka. Kurtka może mieć charakter sportowy lub bardziej militarny. Kurtki typu bomber były hitem roku 2015 i wszystko na to wskazuje, że powrócą raz jeszcze i to w nadchodzącym sezonie.

Ja również zwariowałam na punkcie bomberki i bardzo chciałam mieć chociaż jedną taką w swojej szafie. Moja kurtka pochodzi ze sklepu Stradivarius i muszę zaznaczyć, że dostałam ją od mojego chłopaka z okazji Dnia Kobiet:)
Kurtka typu bomber świetnie sprawdzi się w sportowej jak i eleganckiej stylizacji. Możemy założyć ją do obcisłych sukienek, podartych dżinsów, wygodnych sneakersów oraz kobiecych szpilek.

Postanowiłam stworzyć już taką wiosenną stylizację, w której główną rolę odgrywa oczywiście kurtka pilotka, w modny kolorze baby blue. Założyłam ją do szarej rozkloszowane spódnicy oraz białej bluzki. Zestaw dopełniłam szarymi botkami open toe, które również są moją wiosenną nowością i pochodzą ze sklepu Deez24.pl. Aby przełamać i nieco ożywić te pastelowe kolory zdecydowałam się na torebką w mocnym różowym kolorze.

*kurtka bomber/bomber jacket Stradivarius
* botki open toe/open toe booties Deez24.pl
* bluzka/blouse New Dress
* torebka/bag Dressin











 

67 komentarzy:

  1. Twoja bomberka ma piękny kolor! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurtka i buty! Wyglądasz cudownie jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, klik - 7,74$, 6,39$ :)

    Kochana mogłabyś kliknąć jeszcze dziś u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalio, chłodne kolory i zestaw ultrakobiecy, w sam raz na Dzień Kobiet :). Ubranie ubrankiem, ale znowu widzę jakiś fajny makijaż, szkoda że nie ma zbliżenia na oko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kurtka! Pięknie Tobie w warkoczach! Perfekcyjny makijaż dobrałaś do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look adorable!!!LOve the bomber and the skirt!Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wpasowałaś tę bomberkę w całość!
    i jakie ładne, zgrabne butki masz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka, też poluje na podobną ;)
    Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna już wiosenna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosenna stylizacje jak najbardziej udało się Tobie pokazać. Bardzo podobają mi się te kurtki, w tamtym roku również chodziły mi po głowie ale myślę, że w tym roku w końcu nadszedł czas aby ją kupić. Wybrałaś przepiękny kolor i w połączeniu ze stylizacją wygląda to bardzo Ciekawie. Buciki są genialne !
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. AAA! Patrzyłam na te botki, tylko złote i cały czas się zastanawiałam do czego je nosić :) Na inne kolory nawet nie spojrzałam :D
    Fantastycznie w nich wyglądasz!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wiosenne kolory :) Super makijaż :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pasuje do Ciebie ta bomberka, kolor rewelacyjny. Pastelowa całość, przełamana szarością wygląda niebanalnie. Naprawdę bardzo mi się podoba wydanie Twojego "bombera". Jest urocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ja widze u Ciebie już wiosna pełna parą- piękne kolory, półbuciki- super !
    widząc tak dziewczęcy i radosny zestaw od razu sama gęba uśmiecha się do monitora :)
    pięknie wyglądasz !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta bomberka <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. tez chciałam kupić tą samą kurtkę, ale jest na mnie za duża :( ale ty wyglądasz w niej pięknie, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam bombery :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka i buty super, a Ty śliczna! Bardzo fajnie wszystko dobrałaś i podobają mi się różowe akcenty w postaci torebki i pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są mistrzowskie, lecz nie do rajstop! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że do takich butów nie zakłada się rajstop:) niestety w marcu nie zrobię zdjęć z gołymi nogami bo bym chyba zamarzła:)

      Usuń
  20. Też planuję zakup bomber są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rety! wyglądasz niesamowicie! powiem Ci szczerze, że też mam tego bomberka i szukałam do niego szarej spódniczki, bo chciałam zrobić podobną stylizację! teraz już nie mogę! :D dziękuje Ci bardzo za komentarz i zapraszam ponownie :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się cholernie bombery podobają. Twoja elegancka wersja jest świetna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. u Cb juz wiosna widze:)
    super stylizacja:)
    a kurtka typu bomber swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja ale najbardziej podoba mi się kolor na ustach i kolor torebki ;)

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kurtka:) I te butyyy:) Są wygodne?Myslę o takich czarnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak buty są bardzo wygodne;)

      Usuń
    2. Cudownie wyglądasz w takich kolorach.
      Świetna kurtka i buty!!!

      Usuń
  26. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja
    Cudowne pastelowe kolorki, jest tak świeżo :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile ja bym dała żeby umieć zaplatać takie warkocze :/
    Super pastelowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Natalia, rewelacyjny cały zestaw, torebka ożywia, świetne buty, a bomberka jest super. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  30. średnio mi się te kurtki podobaly - ale Twoja jest wyjątkowo ładna! taką mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny look :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Poluje na te kurtkę tylko w kolorze różowym lub khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna kurteczka :)
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygladasz slicznie ! cudowne buty i kurtka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super są te buty :) sama ostatnio zamówiłam takie beżowe

    OdpowiedzUsuń
  36. piekne są te buty - zamówiłam sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. bomberka fantastyczna!!!! kolor, krój... ideał <3 no i ta Twoja fryzurka! Sama słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kurtka, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna jest ta kurtka, pasuje do zestawu. Buty rewelacyjne.

    pozdrawiam

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjnie wyglądasz w tej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta bomberka wymiata- ja również mam swoją, ale różową. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziewczęco i sexy zarazem! Właśnie wczoraj oglądałam z moim ukochanym twoją kurteczkę, wzdychając do niej. Niestety jeszcze jej w podarunku nie otrzymałam. Na pocieszenie sobie chociaż twoją pooglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tę samą kurteczkę w kolorze pudrowego różu, są rewelacyjne:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tego typu kurtka w tym sezonie szalenie modna, ta którą masz jest w fajnym kolorze!!! Ślicznie w tych warkoczykach! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz!!! Świetne buty 😊

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja ;) Warkocze dodają Ci uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny makijaż :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz świetnie jak zwykle <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. You look amazing in that pretty skirt! Love the jacket too! :)

    And those heels are perfect for this outfit! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz. Spódnica bardzo mi się podoba i buty :) Wszystko pięknie ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń