Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2018

lace dress

W tym sezonie bardzo polubiłam ażurową koronkę. Jest to wzór, który idealnie pasuje na letnie dni jest delikatny, dziewczęcy i romantyczny. Mam już kilka sukienek oraz bluzek w tym wzorze i dzisiaj chciałam Wam pokazać jedną z nich. A mianowicie białą, koronkową sukienkę od Reserved, którą połączyłam z brązowymi i różowymi dodatkami. Założyłam do niej kolczyki, które są hitem w tym sezonie, urocze sandały z pomponami od Reserved oraz plażową torbę od Bonprix. Talię podkreśliłam plecionym paskiem.

* koronkowa sukienka/lace dress Reserved
* sandały/sandals Reserved
* torba plażow/beach bag Bonprix
* kolczyki/earrings Rosegal
* okulary/sunglasses Rosegal











41 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) sukienka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie, dosłownie wszystko mi się w tej stylizacji podoba, od sandałków, które są przeurocze, po makijaż, który fajnie kontrastuje na tle białego look-u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz. Uwielbiam białe sukienki,a twoja jest prześliczna,z koszykiem i sandałkami współgra idealnie 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. This dress is very chic
    Kisses
    https://midnighttrendy.blogspot.com/2018/06/beauty-routine-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  5. oh dear, this dress is so pretty! love it

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe sukienki z haftem to HIT <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this sandals and the whole look.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh your dress is really cute darling
    Great outfit"
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kurczę, ależ mi się podoba ta sukienka <3
    torba również <3 koniecznie muszę sobie w końcu sprawić taką plecionkę na lato, zanim ono minie hehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  11. his look was neat and elegant, handsome! great pictures
    www.fernandasantos.blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka:) idealna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja sukienka jest po prostu doskonała, ogólnie cała letnia kolekcja z Reserved zachwyca! Świetnie dobrałaś dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. el bolsito me ha enamorado!
    Te espero por mi nuevo post bonita, un besazo!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się białe sukienki. Koszyk uwielbiam . Sama mam identyczny i się z nim nie rozstaję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Qué guapa estás!!! te queda genial. Muack

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, wygląda bardzo stylowo :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana te buty to jakiś czad:* SUPER wyglądasz:*

    buziaki:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sukienka i przesłodkie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. so nice post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka, wyglądasz bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sukienka i śliczne sandałki :)
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka! Pięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, sukienka jest przepiękna uwielbiam nosić takie latem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj pięknie ! <3 Uwielbiam koronkowe sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka na modelce mi się nie podobała, ale na tobie wygląda pięknie :)
    A te sandałki są mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest cudowna, wyglądasz w niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie, bardzo trendy, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale wyglądasz,
    Sukienka jest cudna <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Si el rojo te quedaba fenomenal, este no se queda atrás, estás bellisima, muack

    OdpowiedzUsuń