Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2018

striped shorts

Pora na stylizację w casualowym, wakacyjnym stylu. Pierwsze skrzypce odgrywają tutaj oczywiście szorty w biało-niebieskie paski od Reserved, które połączyłam z bluzkę z ażurowymi rękawami. Dopełnieniem stylizacji są duże, czerwone kolczyki, mój ulubiony plecak oraz wygodne, granatowe koturny.

* bluzka/blouse Reserved
* pasiaste szorty/ striped shorts Reserved
* koturny/sandals Reserved
* plecak/backpack Zaful
* kolczyki/earrings Dresslily













23 komentarze:

  1. Ale pięknie:) bluzka i koturny mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny letni look! Szkoda tylko, że pogoda się popsuła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie marynarskie wzory, także spodenki mogłabym Ci podkraść :p
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing! And your shorts is really beautiful
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwonu to Twój kolor!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się kolorystyka i tło, czerwień super wygląda na zieleni!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hi, girl! ✨

    you have such a cool blog with great content! so i am here today to invite you to visit my shop. i sell designs for blogs. if you are interested in giving your blog a new look, you can find the best options here.

    xx,
    gabriela
    www.thebasicpage.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super szorty, z wysokim stanem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobały mi się te bluzeczki, niestety ja w takim modelu wyglądam nie korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the shorts and the embroidered detail on your sleeves.

    Have a lovely weekend.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/pink-love.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne spodenki. Bardzo dobrze czuję się w paskach, ale zazwyczaj mam je na bluzkach czy sweterkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. Szorty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam cię serdecznie w ten lipcowy wieczór położyłam się właśnie na łóżko z zamiarem zobaczenia jakiegoś filmu ale że nic nie znalazłam to postanowiłam po przeglądać sobie blogi i tak właśnie tutaj trafiłam do ciebie Widzę że ostatnio gustujesz w czerwieni Ja też bardzo lubię czerwień jej odcienie śliczne są te twoje kolczyki tak jest z pazurem prezentujesz się naprawdę bardzo ładnie ale co się dziwić ładnemu we wszystkim ładnie Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego wieczoru i spokojnej nocy Miłego poniedziałku 🙋


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. I need shorts like those ones, they look amazing!

    kisses pretty
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną bluzkę - tzn wygląda totalnie identycznie! - ale z innego sklepu :) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Estos shorts son muy bonitos, y te sientan genial!!!, muack

    OdpowiedzUsuń