Obserwatorzy

poniedziałek, 25 maja 2015

Chińskie pędzle ~~MOJA OPNIA~~

Po długim testowaniu nadszedł czas na sporządzenie krótkiej recenzji na temat chińskich pędzli. Moje pochodzą ze sklepu www.dresslink.com. Skusiłam się na zestaw 4 pędzli do makijażu twarzy. Pędzle są dostępne w różnych kolorach ja zdecydowałam się na biało-złote. Wykonane są z bardzo miękkiego, syntetycznego włosia. Pędzle kosztują jedyne 4.76$ i możecie kupić je (TUTAJ).




W skład zestawu wchodzi:
* pędzel typu flat-top idealny do nakładania płynnego podkładu. Ładnie pozwala wypracować wszystko okrężnymi ruchami. 




* pędzel taki stożkowaty jest troszkę sztywniejszy ale nadal przyjemny w dotyku. Używałam go do konturowania twarzy na mokro i w tej kwestii sprawdza się idealnie.





* pędzel skośny, również stosowałam do podkładu ale uważam, że sprawdzi się również przy konturowaniu na mokro lub bronzerem oraz do nakładania różu.



 


* pędzel zaokrąglony, idealny do aplikacji podkładu, pudru, sprawdzi się również do różu lub rozświetlacza.




Bardzo dużo pozytywnych jak i negatywnych opinii czytałam na ich temat i na początku bałam się, że będą kiepskiej jakości ale po pierwszym użyciu moje obawy zniknęły, zostałam pozytywnie zaskoczona. Pędzle są bardzo miękkie, idealnie i równomiernie rozprowadzają produkt, nie tworzą smug, malowanie nimi to czysta przyjemność. Jeśli miałabym je porównać do innych  pędzli to zdecydowanie byłaby to marka Hakuro.
Pędzle po umyciu nie odkształcają się i również nie gubią włosia. Jeśli będę mieć jeszcze taką okazję to na pewno zainwestuję w kolejny zestaw tych pędzli bo naprawdę warto!

16 komentarzy:

  1. jakościowo wyglądają super:) a jeszcze jak porównujesz je do Hakuro to tym bardziej warto je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak sie nie sprawdza mogą byc ładna ozdoba toaletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie się sprawdzają:) zobaczymy jak będzie z czasem:)

      Usuń
  3. Sliczne! Ten do podkladu plynnego jest super:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te pędzelki i jestem z nich zadowolona:)
    Wpadnij na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. też myślałam o tych pędzlach, ale miałam obawy, dziękuję, że je rozwiałaś :) Wszak jesteś specjalistką od makijaży, więc Ci w tej kwestii zaufam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice collection, these look awesome.
    Nice blog ! U can check out mine too,and ,If u want we can follow each other on gfc,G+n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli Ty mówisz, że są dobre, to tak faktycznie musi być:) bardzo ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają dobrze, a skoro jeszcze piszesz, że tak samo "się sprawują" to super :)


    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A myslalam ze to buble.bardzo ladnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze za taka cene chyba warto kupic ;) Moze nie beda na lata ale skoro na razie jest okej to pieniadze nie zmarnowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym kupiła ;)

    www.encore4u.blogspot.com - wszystko co chciałabyś i powinnaś wiedzieć o torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam własnie jakiś dobrych pędzli do makijażu, nie jestem w tym nie wiadomo jak dobra dlatego też nie mam wymagań dużych do pędzli tylko konieczność to miękkie włosie. Cena tych pędzli bardzo kusząca dlatego długo się nie zastanawiam i zamawiam je ! :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądają te pędzie.
    Kupiłabym je po tym jak fajnie napisałaś recenzję:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń