Obserwatorzy

poniedziałek, 4 maja 2015

Slip On

Dzisiejsza stylizacja składa się z nowości, których nie miałam okazji Wam pokazać. Pierwsza nowość to jeansowa kurteczka, która już od dłuższego czasy za mną chodziła. Sprawdzi się niemal do każdej stylizacji i powinna być nieodłącznym elementem kobiecej garderoby. Moja kurtka została upolowana w sklepie C&A.

Kolejna nowość to oczywiście dresowa sukienka w paski. Bardzo długo szukałam tej idealnej zwracając przy tym uwagę na fason, materiał, chciałam żeby była wygodna, a zarazem kobieca i modna. Mój ideał znalazłam na allegro u sprzedawcy Melovely.

Kolejna rzecz to mała, zgrabna torebka w kolorze turkusowym. Idealna do sukienki, spódnicy i jeansów. Znalazłam ją przypadkowo w Pepco za 29.90 zł:)

Ostatnia nowość to oczywiście bardzo modne trampki slip on z blaszką, które wręcz polubiłam od pierwszego założenie na moją stopę:) Slip on to gorący trend nachodzących sezonów. Mimo swojego sportowego wyglądu, rewelacyjnie przełamią również eleganckie stylizacje, dodając im niepowtarzalnego charakteru. Każda dziewczyna ceniąca sobie komfortowy styl życia powinna je mieć w swojej szafie!

* kurtka denim C&A
* sukienka Melovely
* torebka Pepco
* trampki Obuwie Margot 










 

28 komentarzy:

  1. cudny zestaw :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Chętnie sama wskoczyłabym w takie ciuszki, ale figura nie ta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, a Ty wyglądasz przepięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglądasz w takim zestawi:) jestes piekna!

    Ja wlasnie szukam swoich pierwszych sliponków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie!!!!!! :*

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, to co na siebie włożyłaś to niezbędniki w naszej szafie:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie założyłabym własnie ten zestaw który na sobie prezentujesz. Wygląda idealnie na każdy dzień. Sukienka skradła moje serce! :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny prosty, luźny codzienny zestaw;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka !

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. butki w połączeniu z tą sukienką - dla mnie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look. Też ostatnio poluję na jakieś fajne slip on`y :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka i trampki! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana świetnie wyglądasz, idealny zestaw na spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka. Uwielbiam takie marynistyczne stylizacje :)

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka, lubię paski a buty super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna sukienka i katana :) Piekne zdjecia ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, super buty

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, sama bym bardzo chętnie taki przyodziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukieneczka, wygodna i idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój makijaż codzienny jest jednak najładniejszy! :) aczkolwiek za poprzednie podziwiam są bardzo odważne :)

    OdpowiedzUsuń