Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2015

Floral dress

W końcu dotarła do mnie paczka ze sklepu www.dresslink.com, o którym pisałam (TUTAJ). Teraz mogę się pochwalić co sobie wybrałam z ich oferty, a jest to sukienka w kwiatki i zestaw pędzli. W dzisiejszym poście pokaże Wam stylizację, w której główną rolę odgrywa kwiecista sukienka, a za parę dni napiszę krótką recenzję o zestawie pędzli.

Sukienka jest fantastyczna, wykonana z dobrego materiału, z tyłu ozdobiona uroczym haftem. Sprawdzi się idealnie na upalne dni. Kosztuję jedynie 9$ i możecie kupić ją (TUTAJ). W dzisiejszym zestawie połączyłam ją z jeansową kurtką oraz delikatnymi sandałami na słupku w kolorze beżowym.
Nie chciałam przesadzić z biżuterią, dlatego zdecydowałam się tylko na szeroką, złotą bransoletkę.

* sukienka floral www.dresslink.com
* kurtka denim C&A
* sandały na słupku Deezee











28 komentarzy:

  1. piękna wiosenna stylizacja, tył sukienki jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny masz makijaż na tych zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta sukienka!
    na wiosnę idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, też się nad nią zastanawiałam:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz !!! super sukienka i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest niesamowita !

    Pozdrawiam,
    Nippi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka,jestem zachwycona butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka i swietne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki ma ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW sukienka jest bardzo efektowna! Wygadasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie!


    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog pełen inspiracji ! Niezwykle ciekawe posty. Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie . http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz, sukienka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wiosenna sukienka i piękne włosy !

    Pozdrawiam ;)
    meleyna-style.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna! A sukienka ma wspaniały tył <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow cudowna jest ta sukienka świetnie w niej wygladasz! :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna jest ta sukienka- a jej tył robi mega wrażenie! :) :)
    Bardzo ładnie kochana wyglądasz, tak radośnie i dziewczęco :)
    Też już bym chciała chodzić w takich letnich ciuszkach :/

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ale cudownie wyglądasz w tej sukience ! prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiaty to ja uwielbiam! Przepiękna jest ta sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna i ciekawa sukienka, całość świetnie wygląda, z żakietem lub marynarką, może być w elegantszej odsłonie. Buty też świetne. Bardzo mi się podobasz w tej sukieneczce. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczęco i cukierkowo! :) uwielbiam kwiatki :)

    jeśli masz ochotę zapraszam na nowy blog o lumpeksowych łowach :)
    whiteeandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń