Obserwatorzy

czwartek, 28 maja 2015

Rose Golden makeup

W ostatnim czasie moja kosmetyczka powiększyła się o kilka nowości. Jedną z nich jest paletka Golden Rose z kolekcji Zoeva. Bardzo chciałam mieć przynajmniej jedną paletę tej marki i w końcu udało mi się w nią zainwestować. Uwierzcie mi na słowo paletka Rose Golden jest rewelacyjna, cienie są przepiękne, mocno napigmentowane, cudownie się rozprowadzają na powiece, rozcierają, blendują, nic dodać nic ująć:)

Makijaż w całości został wykonany tą paletką i jest to propozycja na wieczór jak i na ślub dla odważnej Panny Młodej:)


Użyte kosmetyki...


28 komentarzy:

  1. Makijaż jest cudowny, widać tutaj wkład Twojej pracy aby makijaż był perfekcyjny jak ten :) Cienie mają piękną pigmentacje i piękne kolorki :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie podkreśliłaś swoją tęczówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny! nie sądziłam, że żółć może tak fajnie podkreślić oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. marzę o tym, by w końcu wyszło mi takie przydymione oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny makijaż:) ta paletka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż i bardzo pasuje do Twoich brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju, uwielbiam Twoje makijaże, są takie piękne i perfekcyjne! Pasuje do Twoich oczu :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny Makijaż ! Perfekcja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudnie jak zawsze, zapraszam do siebie na nowy post http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż. Paletę golden rosę zakupiłam jakies 8 lat temu i do dzisiaj mi służy jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem odażną panną młodą, tzn będę dokładnie za rok,ale właśnie mam zamiar zrobić sobie taki przyciemniony make-up :) Twój baaaardzo mi się podoba, zresztą wszystkie inne rówież :)

    Udanego weekendu :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki, idealnie dobrane i cudny makijaż (ja na swoim ślubie miałam podobny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie najpiękniejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż w naszych ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż zawalił nas z nóg! Czemu my tak nie umiemy ;):*

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko wyglądasz w tym makijażu :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny makijaż i pięknie wyglądasz w nim ;)!!Wczoraj na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/
    zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tu częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny makijaż i pięknie wyglądasz w nim ;)!!Wczoraj na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/
    zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tu częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniały makijaż! przepiękne kolorki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń